Managers says, “We know clearly that we have a problem. But we do not know what is wrong. It may be content. It may be a problem with translation. Manners & tones may not be suitable for local customers. Keywords And the relationship between creatives and landing pages may be low, maybe targeting may not be set well. ”

“So we decide to invite multiple agencies to identify the current problems and make them compete in the solution. Well, no money will be paid except for the one company decided. Restraining spending is an absolute proposition. Right? “

“Moreover, we can obtain new knowledge, insights and even solutions to some problems from losing companies. “

Look. I will definitely break through this situation.

マネージャーさん達は言う。「絶対問題あることはわかっている。でもそれがなんなのだかがわからない。コンテンツなのかもしれないし、翻訳がまずいのかもしれない。地元のお客さんのトンマナに合ってないのかもしれない。キーワードの設定とクリエイティブの内容、ランディングページの連関性が低いのかもしれない。もしかしたらターゲット設定がきちんとしていないのかも。」

「だから何社かエージェンシーを呼んで、悪い点を指摘してもらいソリューションについてのコンペをやろう。勝った一社にだけお金は支払う。支出を抑えるのが命題なんだから。」

「そして選ばれなかった会社からも知識やインサイト、それにいくばくかの良い解決策も絡め取れるし。」

この状況、絶対に変えてみせます。

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